27 juli 2014

Joleen's Tea & Coffee, deel 2


Vrijdag stond in het teken van "Even een dagje Groningen.." Samen met Joleen naar de 2 poppenhuiswinkels die Groningen rijk is. Om 10.00 uur de eerste winkel, Anita's Poppenhuis, heerlijk gesnuffeld, bekeken en gekocht. Daarna moest de maag natuurlijk gevuld worden met een lekker lunch en daarna op naar de tweede, Hobbyshop Johanna. Zeer gastvrij echtpaar en ook daar bleven we langer dan gepland. Om 17.00 strompelde we met volle tassen binnen. Thuis. Heerlijk met een wijntje alles uitpakken en een start maken aan Joleen's Tea & Coffee huis.

Vandaag kreeg ik de foto's met commentaar; "....was een klus"je". Ik ben er tevreden over met enige hulp van schone zus. Nu kan ik verder met de renovatie van het hotel. Ik kom erachter dat ik niet met 2 a 3 projecten bezig moet zijn. Mijn hoofd loopt vol en koop mij te pletter. Vergeet ik de hoofdzaken. Tja leuke hobby.Nu weer ideeën opdoen voor mijn hotelletje." 

Groetjes van Joleen.


0

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wat leuk weer. Zijn ook benieuwd naar je andere projecten
jenny

Hopblogger zei

Hello there,
You did a wonderful job. Love the tablecloths!
Mini smiles, Conny